Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Achtervolgd worden en zelf achtevolgen

Ellie
9 jaar geleden

Beste wie dit ook mag lezen,

Ik heb twee hele gekke dromen gehad in 1 nacht. In de eerste droom had ik gedroomd dat ik achtervolgd werd en iemand mij probeerd te vermooden. Daar was ik best wel van streek van. In de tweede droom, droomde ik dat ik al m'n vrienden was kwijtgeraakt. Ik was op een kermis en had m'n tas eventjes ergens laten staan. Toen ik hem later oppakte was er een klein jongetje die zei "weet je dat je alleen met 2€ hier iets kan en niet minder?" Ik zei dat ik geen idee had maar m'n tas terugwilde. Dus hij gaf m'n tas. Toen ik wegliep heb ik wel drie keer m'n tas op de kop gehad voor m'n telefoon. Ik kon hem niet vinden dus ik wist zeker dat het jongetje hem had ontvreemd. Ik rende toen terug en zag hem met m'n telefoon. Ik rende achter hem aan en uiteindelijk had ik hem te pakken. Ik had toen m'n telefoon maar was nog steeds al m'n vrienden kwijt. Heeft iemand enig idee wat deze droom over m'n dagelijks leven kan zeggen?

Vriendelijke groetjes