Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droomuitleg

Tammie1982
9 jaar geleden

Hoi hoi,

Ik droom heel vaak echt hele vreemde en enge dromen, waarschijnlijk omdat ik me over van alles en nog wat druk maak.
Vannacht was heel erg heftig.
Mijn droom:
Ik was in huis en mijn ex-partner en zijn nieuwe vriendin waren op visite.
Boven lag mijn dochter te slapen, zij is op dit moment 5 maar in mijn droom nog een baby.
De nieuwe vriendin van mijn ex was even uit de kamer en kwam terug en vroeg waarom mijn dochter
nog zo lang sliep, ik legde uit dat ze gisteren laat ging slapen en daarna vertrokken hun uit huis.

Het voelde niet goed en ik ging boven kijken maar mijn dochter lag niet in haar bedje meer, ik overal
zoeken en vond haar in een kast in de kamer met een hele grote kever/pissebed in haar mond waarin ze bijna stikte. Ik heb het beest uit haar mondje gehaald en gelukkig leefde ze nog en ging het goed met haar.

Ik voelde in mijn droom dat de vriendin van mijn ex dit had gedaan en wilde de politie en ambulance bellen maar niemand nam op van de instanties.
Ik heb het beest in mijn handen en gaf dit aan mijn vriend en zei dat hij er voorzichtig mee moest doen omdat het bewijsmateriaal was voor de politie.
Omdat het beest nog leefde kraste hij met dat beest over de grond om hem dood te maken, ik riep nog voorzichtig omdat het bewijs was.
Toen werd ik met een heel raar gevoel wakker of in ieder geval weet ik niet hoe het verder is afgelopen.

Kunt u mij vertellen hoe ik deze droom op kan vatten?

Groetjes Tamara