Hoi, ik heb de laatste tijd een droom doe telkens terugkeert. De eerste keer leek het al of ik wist wat er ging gebeuren, alsof ik het al een keer had meegemaakt. Ik word in deze droom vroeg in de ochtend wakker (in mijn eigen kamer) en zie dat er een knuffel (een jack russeltje) uit mijn bed is gevallen. Als ik hem wil pakken is het opeens geen knuffel meer en rent hij weg onder mijn bed. Als ik dan onder het bed kijk zit ie daar heel angstig op een hoop schilderijen waar telkens alleen maar ogen en een mond van een meisje op staan. Het volgende moment krijg ik het gevoel dat het meisje van deze schilderijen in mijn hoofd zit en me iets wil aandoen. Ik begin te gillen en mijn vader komt de trap af om te kijken wat er is. Ik heb het gevoel alles in mijn kamer wat er was voor ik hier kwam wonen (gordijnen, die schilderijen etc.) zo snel mogelijk weg moet. Telkens zet ik spullen op de gang, scheur ik mijn gordijnen in doorgedraaide staat van de muur en telkens, als ik me omdraai, liggen de spullen weer precies waar ze lagen en hangen de gordijnen weer terug. Ook heeft het meisje in mijn droom een naam: Cecile. De dromen worden steeds realistischer en eerlijk gezegd word ik er een beetje bang van.