In de winkel aan kindervoeding stond in met Mijn en een andere vrouw maar dan ipv kindervoeding waren het batterijen ik zocht naar batterijen voor haar aangezien zij niet wist welke ze nodig had.. Ik vertrouwde het niet en keek af en toe om naar hun.. Toen betrapte ik hen.. Mijn vriend gaf af en toe een kus op haar schouder.. Achteraf is hij dan doorgegaan.. Daarna zij ook.. Wij reden met een zwarte Amerikaanse pick up met een bak op.. Ik had er nog niet mee gereden maar had wel de sleutels.. Toen ik instapte starte ik de wagen en voelde ik haar handen rond mijn nek.. Ik heb de auto toen een stukje verder gereden naar waar het drukker was aangezien ik achteraan in de hoek geparkeerd stond.. In het midden vooraan van de parking heb ik mijn deur dan open gegooid en heb ik geprobeerd te roepen om hulp terwijl zij mij aant wurgen was.
Op die moment heeft mijn vriend mij wakker gemaakt. Kan iemand mij vertellen wat deze droom kan inhouden want dit is ondertussen al 3 dagen geleden en ik pieker mij zot! Nog nooit meegemaakt dat ik zo heftig wakker wordt!