Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Je kind word vermist.

Rowena
9 jaar geleden

Ik droomde vanacht iets wat je niet in de realiteit hoopt mee te maken.

We waren in mijn droom op een soort aqua park met "wilde dieren". Soort vakantie eigenlijk met houten huisjes (groen bruin hout). Er werd toen omgeroepen: over 20min komt er een enorme bui. Dus ik en mijn man alles naar binnen zetten, campingbedje, stoelen tafel, speelgoed. Mijn dochter (6) was zelf naar binnen gegaan. Mijn zoontje van 2 was ineens weg. Dus ik in paniek iedere plas en vijver kijken. Dan maar die bui op mijn kop dacht ik. En had nog geschreewd naar mijn man: zet hem ook in de buggy! Hij had een blauw legerpatroon jasje aan en blonde haartjes, blauwe oogjes (in het echt ook). En toen ik in idere vijver aan het kijken was schrok ik wakker. En 5min later hoorde ik mijn zoon wakker worden. Dan word je wel zo blij hè van: "gelukkig".

Hij is namelijk heel bijzonder voor mij. Er werd me in 2012 gezegd dat ik geen kinderen meer kon krijgen na 5 intens zware chemo's in 2010. En in 2013 gebeurde dat toch. En nog gezond ook, en pienter dat hij is! Gewoon heel bijzonder.

Ik ben zeer beniewd wat deze droom of nachtmerrie eigenlijk betekent.
Liefs Rowena