Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nare, enge droom

Anoniem18122000
9 jaar geleden

K heb nu drie keer in een termijn van ongeveer 8 weken een nachtmerrie gehad waarin iemand me wilt aanranden of verkrachten, de mannen zijn eerst aardig en daarna niet meer, in m'n tweede droom was het een man van ongeveer twintig Rn best dreigend in m'n andere twee dromen waren t wat oudere mannen en niet dreigend maar wel duidelijk en overheersend, deze site zegt dat t iets te maken kan hebben met een paar verschillende dingen maar sommige dingen zijn het echt niet dus die kan k al afkruizen maar d'r blijft d'r een een soort van over en dat is dat m'n zelfrespect en emotionele welzijn door iemand in gevaar gebracht zou worden maar k zou niet weten door wie en k weet ook niet zo goed wat t nou inhoud

Kan iemand me misschien helpen of heeft tips

Anoniem

Frits
9 jaar geleden

Is het misschien zo dat iemand in je nabije omgeving jouw grenzen niet helemaal respecteert? Of dat je misschien zelf niet goed weet hoe jij je grenzen aan moet geven? Dat je moeilijk nee kan zeggen en jezelf misschien heel makkelijk over laat halen door anderen? Dat is het eerste waar ik aan zit te denken als jij het hebt over dat de mannen in je droom overheersend zijn?

Groetjes,
Frits