Hallo,
Ik ben net met kloppend hart en een groot angstgevoel wakker geworden uit een hele rare droom. De droom ging als volgt:
Het begon op een begraafplaats. Er waren heel veel militairen met honden die op wacht stonden. Ik lag op de grond. Plotseling gingen de grafen open en kwamen er kinderen uit die allemaal de lucht in vlogen. Achter mij kwam een man in een scootmobiel aangereden die op de vlucht was voor die kinderen. Ik sprong bij hem achterop en samen reden we weg. Hij bracht mij naar zijn huis. Het was inmiddels nacht. We gingen in zijn tuin zitten en er kwamen steeds meer (onbekende) mensen bij. Het was erg gezellig. Plotseling was het dag. We keken allemaal naar de lucht en daar verscheen een enorme soort ufo. Vanaf de voorkant van de ufo werd een lichtstraal naar de grond geschenen. Als je in die straal kwam ging je dood. Dus iedereen sloeg op de vlucht. Ik rende naar een overkapping. De straal ging rond de overkapping maar ik bleef hem voor. Ik herinnerde mij dat het allemaal een droom was. Op dat moment stond ik plotseling in een bos. Achter mij was nog steeds die straal maar die ging niet meer achter mij aan. Ik rende door het bos tot ik bij een huis kwam. Daar woonde een oudere man met een paar honden. De straal was daar ook geweest maar ze leefden allemaal nog. Ze waren wel ontzettend bang dat de straal terug zou komen. Op dat moment werd ik wakker.
Het was een hele realistische droom en het gebeurt niet vaak dat ik een droom zo goed kan herinneren. Ik vond het erg angstige droom.
Graag zou ik hier uitleg over willen krijgen want ik ben erbg beniewd wat deze droom te.betekenen heeft.
Groet Marijke