Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kind kan niet in huis nachtmerrie

claris
9 jaar geleden

Hoi,

Ik werd vanacht wakker en droomde dat mijn zoon midden in de nacht mij riep hij klonk erg angstig en bonkte hard op het raam.
Hij wou naar binnen maar ik sliep.
Ineens werd het stil en was hij weg.

Ik heb al een paar keer zoiets gedroomd en kan niet plaatsen wat dit betekent.
Iemand een idee??

Groetjes

9 jaar geleden

Als je droomt over je zoon dan staat de droom voor gevoelens, hoop en zorgen voor hem. Opgekropte gevoelens laat iemand hard roepen. Het lijkt alsof het raam op slot is, want hij bonkt op het raam. Er is een probleem, maar daar is wel een oplossing voor. Je kan bijvoorbeeld het raam open maken. Je ziet alleen het probleem of de oplossing niet, want je slaapt.
Dan is hij weg gegaan, kennelijk heeft hij een ander idee in gedachten. Lost hij het probleem dan toch zelf op?

Martin
9 jaar geleden

Het lijkt er inderdaad op, dat je zoon je aandacht probeert te trekken en om hulp vraagt, echter dringt hij niet tot je door. Hoe oud is je zoon, hoe is de relatie? Wellicht heeft hij nu de leeftijd (5/6 jaar)dat er angsten optreden en hoe ga jij daar mee om? Of is hij al ouder en heeft hij andere zorgen die jouw aandacht als moeder vragen?

Claris
9 jaar geleden

Hij is bijna 13, ik ben misschien zelf bezorgd door ziektes waar hij mee moet leven. Het is iig een nadenkerdje Thnx