Ik heb vanacht twee dromen gehad, waarvan ik de betekenis graag zou willen weten. Ik droom echt zelden, vandaar dat ik wel nieuwschierig ben.
Droom 1: in mijn eerste droom was ik met mijn vader en zusje op het strand. Het was winter, maar de zee was nog warm genoeg om erin te zwemmen. Toen we na een tijdje op een strand stoel zaten, met onze rug naar de zee toe, werd het vloed. Hierdoor verplaatste we, samen met onze spullen, naar voren. Alleen was ik mijn rugzak vergeten, maar toen ik die wilde halen was het al te laat en lag mijn tas open in de zee. Er zaten wat spullen in die niet tegen water konden zoals mijn mobiel en ereader. Hierna stopte deze droom
Droom 2: Zelf vond ik deze droom behoorlijk eng. Ik was in een grote kleding winkel, toen er na een tijdje twee overvallers de winkel binnen kwamen. Het waren twee vrouwen van een jaar of 24, hun hoofd was goed te zien. Ookal wist ik dat er twee overvallers in de winkel waren, toch ging ik mijn kleding passen. Toen ik op de bank zat om mijn broek aan te doen werd het gordijn opengetrokken van mijn pashokje. Het waren de overvallers en ze vroegen om mijn bezittingen. Ik gaf mijn mobiel en toen ik hem pakte ging hij nog even aan, waarop ik zei 'he hij doet het nog, ondanks dat hij in de zee gevallen is'. Even later wilde ze zelf in mijn tas kijken, maar er zaten alleen nog maar sportkleren in. Zelf zag ik wel mijn portemonnee zitten. Na een tijdje raakte ik in gesprek met de overvallers. Ze waren best aardig tegen mij. Zelf was ik vooral bang dat ze uiteindelijk nog zouden gaan rondschieten. Dus toen ze weg wilde lopen, heb ik uit mezelf nog mijn portemonne aan ze gegeven. Toen ze de kleedruimte verlieten zwaaide ze naar ons en keken ze mij nog even aan. Toen ze de hoek om liepen was iedereen opgelucht, maar dat duurde niet lang. Ze kwamen weer de hoek om, ieder met twee pistolen. Ik heb ze alleen nog horen zeggen 'niet Annelijn' en daarna stopte mijn droom.