Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Neef van mn vriend wou ons vermoorden

Ang
9 jaar geleden

Hallo iedereen!

Ik droomde vanacht dat ik en mn vriend (inmiddels 3iaar samen) speelden met mn zusje (7) in de speeltuin tegenover ons ouderlijk huis.. We waren aant rond rennen en hadden het gezellig. Opeens stopte er een auto.. De auto vsn de neef van mijn vriend (hij zag er niet uit als zijn neef, t was een vreemde).. Mn vriend waarschuwde ons dat we moesten rennen! Dat deden we maar op de een of andere manier heb ik mn zusje in veiligheid gebracht en begon ik te rennen met mn vriend. Opeens op de stoep precies voor ons ouderlijk huis stopte dezelfde auto.. Waar de opa van mijn vriend in reed. Hij waarschuwde ons om te rennen en bond de neef van mn vriend vast aan zn benen. Mijn vriend rende weg, en ik had geen tijd meer, hij had opeens ipv een wapen een knuppel vast en besloot om langs de auto te gaan liggen en me niet te veroeren..
Hij stapte uit en waarschuwde me dat hij zag of ik nep voor dood speelde of niet en bleef doodstil liggen. Waardoor hij terug in de auto stapte en ik wakker werdt.....

Vond t maar niks! Hopelijk kan iemand me een beetjehelpen bij deze droom