Hey iedereen,
Mijn tante heeft me net gebeld en vroeg of het goed met me ging. Blijkbaar heeft ze over mij gedroom dat een van mijn vrienden me vastbinden en op mij heroïne spuit terwijk ik dat niet wil. En die droom droomde ze 3 dagen achter elkaar.. Ik zou best wel weten wat het betekend. Net voordat ze me belde had ik ook een droom.
Ik droomde dat ik in de bus zat en dieven met maskers en geweren kwamen de bus overvallen. Een dief kwam naar mij toe en zei dat ik alles moest geven. Hij pakte mijn telefoon van mijn hand. Ik smeekte om het terug te geven en hij zei dat als ik niet stil was dat ik zou neergeschoten worden. Daarna pakte hij alles mijn tas en rende hij weg. Ik ging met paniek een gebouw op en zocht politie of een telefoon. Ik kon nergens een politie vinden dus ik liep voor een gebouw. Ik zag een mag gekleed als micheal jackson entertaimen met nog paar mensen ernaast. dus door paniek werd ik wat gek en screeuwde ik: MICHEAALL JACKSON DAT IK MICHEAL JACKSON HELP ME. En die vrouw duwde me van de man af en zei: dat ik micheal jackson niet ga weg engerd. En ik liep weg en zag een plaatst met computers ik ging zitten op een computer en wou naar de website van de politie. Een man kwam naar me toe en ik woi het uitleggen met codetaal. Opeens zag ik de dieven vermomd langslopen zonder masker. En ze staarde mij aan ze dachter dst ik iets zou doen. Ik zei tegen de prrsoon die me wou helpen: stil niks meer zeggen ik ga weg.
En toen werd ik wakker. En daarna kwam mijn moeder met de telefoon en mijn tante vertelde me over haar droom dat ze de heroïne droom 3 keer achter elkaar had.
Kan iemand me helpen ik wil zo graag weten wat het betekend?? Ik ben nogal bang dat er iets ergs gaat gebeuren. Ik ben nog een 16 jarige meisje en heb geen vrienden of contact met mensen die heroïne of iets dergelijks doen.
Maarja bedankt voor het lezen ik
Hoop dat u me kan helpen.