Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Bedreigd worden tot moord

Femmmm
8 jaar geleden

Ik heb een nachtmerrie gehad en kan het niet loslaten wat de betekenis kan zijn de droom ging alsvolgt.

Ik was in een huis met mijn schoonfamilie alleen waren dit in de realiteit geen mensen die ik kon. Ik lag op bed en een stel had naast mij sex ze hielde geen rekening ik voelde me heel awkward. Een vriendin van mij kwam ook in deze droom voor eb kwam naderhand binnen. Ik vertelde wat er gebeurd was. Toen ik boodschappen ging doen en naar buiten ging kreeg ik een filmpje ze hadden mij al vaker filmpjes toegezonden maar er zat zon tijd tussen dat ik er niet meer over had nagedacht. Het filmpje stuurde een clubeigenaar en een loopjongen van hem dat ik hun geld schuldig was. Ik had geen idee waar het over ging dus reageerde er niet op. Het laatste filmpje was dat ze me gingen opzoeken om me te vermoorden. Ze vermoorden ook al hun eigen mensen als bedreiging als ik het geld niet gaf. Mijn vriend kwam ik buiten overstuur tegen hij was heel kalm en wilde me beschermen. De hele straat was vol met mannen met geweren ze gingen elk huis af ook van zijn familie. Ze wisten waar ik op school zat, alles. Opeens kwamen er een stel meisje die heel relaxt in die straat zaten onder een tentje wat te drinken naar me vriend 1 van hun kon hem, ze zei o je bent met je meisje ze gingen mij allemaal groette ze hadden veel over me gehoord. Niemand groette mij vriend. Hij wachtte buiten de tent tot ik terug was en we gingen weer verder proberen hoe we ongezien wegkwamen. Op dat moment werd ik wakker

8 jaar geleden
Beheerder

Het lijkt mij een verwerkingsdroom waarin de penetratie door mannen wordt gevreesd.
(Geweren zijn fallische symbolen)
Deze mannen zijn schaduwfiguren uit het onbewuste die zich doorgaans heel primitief en gewelddadig kunnen voordoen.
Ze staan zeg maar voor de negatieve onderontwikkelde kanten van het ego.
Omdat ze meestal on contrast leven met het bewustzijn zijn ze ook de omkering of compensatie ervan.
Zo zal een softie gemakkelijk over macho's of agressie kunnen dromen als alterego.

Dit soort "maffiadromen" schetst een ongezonde verhouding met het onbewuste.

Je zoekt zeg maar een drakendoder om je problemen op te lossen.