Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Bedreiging voor mijn huis

Maddy
8 jaar geleden

Vannacht heb ik een nare droom gehad wat me aardig bezig houd..

Mijn droom:

Er word bij me aangebeld en ik zie door een kijkgat 5 meiden ongeduldig voor mijn deur staan.
Ze kijken onrustig om zich heen. En op het moment dat ze denken dat er niemand thuis is en weg willen gaan,
stap ik per ongeluk tegen iets aan waardoor ze me horen.

Ze beginnen te schreeuwen; "we weten dat je er bent kutwijf" "doe open"

Ik ben versteend en zeg niks. Ik ken de meiden niet maar ze zijn overduidelijk erg boos.
Ik probeer 112 te bellen maar daar word ik telkens in de wacht gezet.

Ondertussen lijken de meiden verdwenen, ik doe de deur open en loop de galerij op om te kijken waar ze zijn.
Op dat moment schieten ze weer naar boven en probeer ik de deur nog net op tijd te sluiten.. poeh gelukt.

Ze bonken, schoppen, slaan van alles tegen mijn deur aan en beginnen daarna aan de ramen naast mijn deur.
Inmiddels is de groep voor mijn deur groter geworden en zijn er ook een aantal jongens bijgevoegd.
Ook deze ken ik niet..

Eindelijk krijg ik 112 aan de lijn, maar de dienstdoende agent zegt laat ze niet binnen als je dat wel doet kan ik je niet meer helpen.
Te laat.. ze hebben mijn ramen doorgebroken en stormen naar binnen..

Op dat moment word ik wakker.. Ik denk omdat ik mezelf tot wakker worden dwong omdat ik niet wilde mee maken wat ze met me gingen doen.

Wie kan me helpen met het uit puzzelen van deze droom?

Groeten,

Maddy

8 jaar geleden
Beheerder

Het is een woede die bij je binnenkomt.
Het is vaak onmogelijk deze invloeden buiten te houden.
Het onbewuste vindt elk gaatje.
De vraag is weer, waarom zijn ze zo boos?
Dat kan komen omdat ze op een af andere manier in opstand komen en willen leven of gehoord worden.
Zoiets zou iemand kunnen overkomen die de braaf leeft en zijn meer primitieve driften buiten de deur wil houden.