Hallo!
Ik heb afgelopen nacht een hele rare droom gehad.
Ik was in mijn huis en mijn ex ( vader van mijn zoontje) had mijn sleutels geleend. Ik heb ze terug gevraagd en gekregen, maar toen ik op een avond naar beneden liep stond hij opeens in mijn gang en besefte ik dat hij een kopie van de sleutel heeft laten maken. Ik heb hem het huis uitgezet en de deur op slot gedraaid en de sleutel erin gelaten, zodat hij van buiten niet opengemaakt kan worden. Ik ben naar bed gegaan en bedacht mij opeens dat hij ook nog via mijn balkondeur ( woon 1 hoog) naar binnen kon komen. Ik ben naar beneden gerend om te zorgen dat er ook een sleutel in die deur ging, zodat hij die ook niet open kon krijgen. Net op het moment dat ik de sleutel erin heb gestopt, staat mijn ex op het balkon. Ik duik op de grond en hoor dat hij het bijna voor elkaar krijgt om binnen te komen. Ik kruip naar mijn telefoon om 112 te bellen, ik krijg contact en hun beloven zsm te komen. Opeens zit ik in een bar/koffietentje en wordt ik gebeld door de politie die thuis voor mijn deur staan en niemand aantreffen. Ik vertel ze dat ik gevlucht ben en dat ik een taxi naar huis neem.
Weet iemand wat dit kan betekenen, voelde heel naar en angstig!
Bedankt alvast!