Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nachtmerrie over hond

Nick
8 jaar geleden

Hallo!

Ik heb ooit een nachtmerrie gehad waarvan ik nogsteeds niet snap wat het betekend. ( Beide van de honden zijn mijn eigen honden)

Het begon in mijn huis. Het was gewoon dag en het was licht. Ik liep naar de keuken. Ik zag een van de twee honden kijken naar mij. Toen werd het ineens donker. Mijn hond die me aankeek paniekerde. Hij rende door de hele keuken heen. Langzamerhand werden dingen rood. De ogen van mijn honden werden ook rood. Toen kwam er een soort wolf tevoorschijn van onder de koelkastmet rode ogen en bloederige poten.

Toen nam de "Wolf" een sprint en viel mijn hond aan. Mijn hond was Doormidden gesneden door de wolf zijn poot en ik zag ook alle ingewanden. (En dan nu komt het gekke gedeelte) Mijn vader (Waarvan ik niet wist waarvan hij vandaan kwam)liep rustig naar de hond, en Pakte tape. En plakte de twee stukken van mijn hond aanelkaar. Toen liep mijn hond paniekerend door.

Toen zag ik de "Wolf" Weer onder de koelkast, alleen zijn rode ogen. Toen nam de "Wolf" een sprint op mij af. En toen werd ik in shock wakker.

Ik snap nogsteeds niet wat het moest voorstellen. Hopelijk weten jullie er wel wat van.

Mvg. Nick.

8 jaar geleden
Beheerder

De hond staat vaak voort trouw, maar ook wel als vruchtbaarheidssymbool.
De wolf is hier het demonische element.
Vaak verwant met seksuele intenties.
Maar hij zit onder de koelkast, dat wijst op iets dat ingevroren is of koud gezet.
Dus iets dat je liever uit zicht houdt en onderdrukt.
De koelkast is een soort gevoelsmatige kluis.
Sommige mensen zijn net koelkasten. Ze onderdrukken hun emoties.
Maar de duivel houdt van overtrokken emoties, woede, onmatigheid en angsten.
Hij bespringt je lieve hond en bijt hem brutaal in tweeën.
Je vader repareert de hond.
Maar is het nu je vertrouwen dat geschaad is en geheeld moet worden?
De wolf wil niet dat je in de koelkast kijkt.
Hij heeft iets te verbergen zoals Blauwbaard in het kleine kamertje.