Vannacht had ik een enge droom waar ik bang van wakkerschrok en verder nog onrustig door bleef.
Ik was samen met een vriend (ik noem hem voor nu M) en mijn zus. We zaten ergens op een zonnige plek, het leek wel een vakantiebestemming. Geen bomen etc. om ons heen, gewoon gebouwen en de grond leek op dat zoals bij een buitenzwembad.
Ik zat direct naast M en mijn zus zat rechtstegenover ons.
Ik herinner me nog dat ik een ongelezen berichtje van een andere jongen had, maar niet wilde dat M het zag dus ik verborg mijn mobiel (ik had hem namelijk in mijn handen en opende mijn scherm).
En toen gebeurde het verschrikkelijke:
Ik zag opeens verderop voor me een vliegtuig verongelukken, het draaide onnatuurlijk rond en kwam onze richting op. Geen seconde later pakte ik M zijn arm vast en viel het vliegtuig op ons voor we konden verplaatsen.
Ik was op een slag dood. Ik zweefde omhoog, alsof ik mijn lichaam verliet. Ik dacht zelfs "zo voelt het dus om dood te gaan".
Vrijwel direct daarna werd ik wakker.
Ik was er echt van overtuigd dat ik dood was en schrok bang wakker.
Ik neem aan dat M en mijn zus ook stierven in de droom, maar dat heb ik niet precies zien gebeuren.
Verdere info: Ik ben een vrouw van 20, M is een vriend die ik al jaren ken. Ik heb nooit een relatie met hem gehad, we hebben wel een keer gezoend (3 maanden geleden).
Mijn zus en ik zijn een tweeling, we lijken niet op elkaar.
De jongen die mij een berichtje stuurde is de jongen die ik op dit moment date.
Weet iemand misschien wat dit zou kunnen betekenen? Normaal denk ik niet veel aan een droom, maar deze heeft mij wel wakker gehouden.
Bedankt voor het lezen.