Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Terroriste

Kim
8 jaar geleden

Tis jaren geleden dat ik echt zweten wakker ben geworden omdat ik me zelf in een nachtmerrie kan vertellen dat het een droom is en dan word ik ook wakker. Maar vannacht droomde ik zo echt dat ik gillend wakker werd en me vriens zich dood schrok. Ik droomde dat ik een poolparty had bij oude vrienden waar ik al jaren geen contact meer mee heb. Vanuit hun tuin kun je kijken op een bepaald aantal huizen in de buurt. Opeens zien we een vliegtuig en een helicopter heel laag over vliegen en we zeggen tegen elkaar jeetje die vliegen wel erg laag. Het vliegtuug vlieg dat huizenblok in precies waar wij op kijken. Daarna paniek iedereen begint te rennen en rent na huis.. ik ook dus mijn huis is een straay verwijderd van de "aanslag". Als ik bij mijn thuis aan kom vertel ik me pa en ma wat er is gebeurt.. we lopen achter het pleintje op om terug te gaan na de "aanslag" als we op het pleintje lopen stijgt de helicopter op en beginnen ze te schieten.. ik word een 2 keer in me nek geschoten en voel het bloed bij iedere hartslag er uit stromen.. mijn vader vangt me op en ik zeg tegen hem.. ik ga dood hea pa tis al te laat ofniet en hij zeg o kimmetje en dan ga ik dood en schrik ik wakker.. het was zo echt ik ben er helemaal van over de zeik.. nog nooit zo over de zeik geweest van een nachtmerrie heb gewoon een potje zitten janken..

8 jaar geleden
Beheerder

Ook hier het ontspannen sfeertje in tuin en pool.
Maar plots uit het niets komt de rampspoed aangesneld.
Een vliegtuig als idee of initiatief/gedachte/plan/relatie? stort neer.
Soort 9/11 drama.
Later dan de helicopter (malende paniek-gedachten) schiet op je.
Schieten is vaak kritiek.
Een nekschot is meestal een snelle eliminatiemethode.
Misschien ook gericht op je keelchakra?

Waarom deze aanslag?
Het gaat meest om angsten van vandalen of schaduwkanten.
De geestelijke invloed van het onbewuste die een drama veroorzaakt.
Stemming verpestend.
Ongevoelige bruten die aanslagen plegen, typisch Mars als krijgsgod.
Maar in hoeverre dit nu past in je levenssituatie?

Je vader die niet geraakt is jammert dat hij dood gaat?
Misschien vrees je dat?
De geestelijke vogel is namelijk ook de reis naar de andere kant.
Maar het toestel vliegt niet weg, het stort juist neer. (kan ook aarden zijn)
Het vliegtuig is immers ook een libido-symbool (vliegende fallus)

Misschien waren die oude vrienden toch niet zo aangenaam?

Poolen kan strijd betekenen, je schiet immers met puntige stokken kogels in gaten en hoopt te winnen.
Het ontaardt echter in een drama. Vooropgesteld dat je geen zwembad als pool (Engels) bedoelde?

3 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.