Dag,
De afgelopen twee nachten heb ik alleen maar nachtmerries gehad, niet erg fijn. De rode draad was vooral mijn vader, de dood en kritiek. Ik zal ze in aparte posts plaatsen.
Vannacht droomde ik dat ik in de woonkamer was met mijn vader en moeder. Mijn vader hangt lui in de stoel, mijn moeder is bezig in de keuken. Het is donker en de sfeer is grimmig. Ik wil iets voor elkaar krijgen (ik weet niet meer wat) maar mijn vader wordt boos op mij en mijn moeder houdt zich afzijdig. Ik word kwaad, boos en verdrietig en vraag in tranen aan mijn vader waarom hij mij zo oneerlijk behandeld en waaraan ik deze behandeling heb verdiend. Hij antwoord dat ik altijd zo giechelig en vrolijk ben. Ik loop huilend weg.
Later sta ik in een winkelcentrum. Ik loop naar een tijdschriftenwinkel en kom mijn moeder tegen. Zij laadt de boodschappen in (?) en ik vraag of ze vond dat het rechtvaardig was wat mijn vader deed. "Eerst was ik het met je vader eens, maar daarna niet meer."
Ik vraag mij nu vooral af wat de boodschap betekent die mijn vader mij vertelt in de droom...