In deze droom doe ik mee aan een wedstrijd. In deze wedstrijd word ik samen met tientallen andere meisjes opgesloten in een huis, met als hoofd een strenge, meedogenloze vrouw. In de wedstrijd draait het om schoonheid en je goed gedragen.
Ik sta voor een spiegel en ik hoor dat ik nog 10 minuten de tijd heb, voordat we gaan verzamelen. Ik heb echter te lang in de kledingkast gespendeerd voor het uitzoeken van goede, representatieve kleding, waardoor ik te weinig tijd heb om mijn lenzen in te doen, mijn haar te doen en make-up te doen. Uiteindelijk heb ik een sjaaltje om en heb ik mijn lenzen in, waarna ik snel ren naar de verzamelplek.
De verzamelplek is een grote, open zaal met stoelen zoals in een bioscoop. De ruimte zelf doet mij denken aan een fabriek. We zitten netjes in rijen. Er worden twee personen uit de mensen gehaald. Zij hebben iets misdaan, maar wat weet ik niet precies. Even later staan ze in een grote, glazen bak. De bak wordt gevuld met water en er komt een glazen plafond naar beneden. Die drukt de twee personen in het water, zodat ze verdrinken. De vrouw kijkt meedogenloos toe. Ik durf niet te kijken, kijk weg. Net op tijd wordt het glazen plafond weer naar boven gehaald, zodat de twee personen net niet verdrinken.
De droom zorgde bij mij voor één grote trigger, want ik zie weer hier die onterechte behandeling terug. Ik weet nog dat ik angstig, boos en verdrietig wakker werd na deze droom. Is dit een teken dat de emoties naar boven komen?