Ik zat op school met vriendinnen toen ineens duidelijk werd dat er een Tyrannosaurus door de stad liep en verwoesting aanbracht. Er ontstond paniek. Via het raam kon ik het beest bezig zien op het gelijkvloers. Hij ramde tegen muren, viel mensen aan op straat. Iedereen was heel angstig, niemand voelde zich nog veilig.
We verhuisden naar een cafetaria omdat een vriendin haar zusje ging vermoord worden door het beest. Ze vast zat op het eerste verdiep en de Tyrannosaurus ramde tegen de betonpijlers van het verdiep eronder. We wilden vermijden dat ze het zou zien. Eenmaal in de cafetaria zei iemand: "Dit is een veilig gebouw. Hij heeft dit nog niet aangevallen" iemand antwoorde "Ja, roep nog harder. Straks komt hij"
Een paar tellen later hoorden we gebonk en wisten wij dat hij daar was. Paniek ontstond. Ik werd witter en witter, tot ik flauwviel.
Op die moment werd ik wakker, deels omdat ik besefte dat het een droom was en wakker wou worden. Heeft iemand een verklaring voor een Tyrannosaurus in je droom? Alvast bedankt om het te lezen ??