Deze nacht een zeer levendige droom gehad waarvan ik me nog veel details herinner.
Ik was met een vriendin (die ik real-life niet ken) aan het winkelen, om de 1 of andere reden liep men ex-man daar ook rond.
Ik had elders al een kleedje gekocht en zocht nu een jasje voor op het kleedje. Mijn vriendin pastte een rode broek (we deelden een kleedhokje). Ik vroeg raad aan een verkoopster en ook aan men ex-man. Hierop ontstond een discussie met hem over het feit dat ik een nieuw wasmachine had (heb enkele maanden geleden ook een wasmachine aangekocht).
Mijn ex vertrok en ook mijn vriendin was weg dus praatte ik nog even door met de winkelbediende die erg onder de indruk was maar me gerust stelde. Plots stond ik buiten en kwam men vriendin aangelopen, ik zei haar dat ik naar huis ging en dat men ex kapot kon vallen. Plots hoorde ik het lievelingsnummer van men huidige partner uit de kerk, ik wist dat men ex hier achter zat en liep kwaad naar de kerk toe. Daar zag ik zijn auto staan (dezelfde als die hij heeft) en een hoop mensen. Ik keek omhoog en zag mijn ex naar beneden springen/vallen met de armen uitgespreid. Hoe had zijn bril op en een blauw geruit hemd aan dat hij vlak na onze breuk gekocht heeft en ik echt lelijk vind. Ook mijn vader en stiefmoeder kwamen aangelopen op het moment dat hij sprong. Hierna werd ik wakker.