hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier, en heb me aangemeld omdat ik ben gaan zoeken naar mensen die me wellicht kunnen helpen.
Ik heb vanacht de meest verschrikkelijke nachtmerrie gehad, ben wakker geschrokken om 5 uur en niet meer inslaap gevallen, ik zag contstant dezelfde beelden als een film voorbij komen. Wat heb ik dan gedroomt? Nou ik kan heel kort uitleggen :
Ik ben aan het winkelen met mijn moeder bij een groot warenhuis, kan niet zien welke, we zijn aan het kletsen over een product, we willen verder lopen, en mijn moeder valt gewoon 10 etages naar beneden omdat er geen balustrade is om het einde van de vloer aan te geven.. Ik kijk voorzichtig over de rand naar beneden en zie haar liggen...op dit moment word ik dus wakker... en ik blijf mijn schreeuw ( MAM!) horen en haar reactie ( OH) zo van sjit de vloer stopt hier voor ze valt)dat was het laatste wat ze zei in mijn "nachtmerrie" ik zie haar dus keer op keer naar beneden vallen..afschuwelijk..
Wat zou dit kunnen zijn? iemand ideeen? Ik heb het idee dat het een waarschuwing is oid.. maar ik heb dit nog nooit zo intens meegemaakt...
Alvast bedankt voor de reacties.!