Hallo iedereen,
Vannacht had ik een hele gekke droom.
Het begon als een droom in een droom. Ik weet niet meer wat de eerste droom was, maar ik werd daar in ieder geval van wakker (in feite droomde ik dus nog steeds). Ik hoopte dat ik nu ook echt wakker was, omdat ik me er op dat moment bewust van lijk te zijn dat dat niet zeker is. Ik heb namelijk wel vaker van die 'inception' achtige dromen en terwijl ik droom weet ik dat ook.
Ik lag dus in bed en ineens voelde ik handen die mijn nek wilden masseren. Ik wist dus dat ik nog droomde, omdat ik in mijn dromen vaak aangeraakt wordt door mensen of eigenlijk schimmen die ik niet thuis kan brengen.
Ik liet het masseren toe omdat ik inmiddels weet dat het geen zin heeft om je te verzetten. Vervolgens draai ik om en zie ik dat degene die mijn nek masseert ikzelf ben. De tweede versie van mijzelf gaat bovenop mij zitten, zegt zoiets als : ik had gewild dat dit een droomvlucht was, maar helaas. Pakt met tweede handen mijn nek vast en probeert mij te wurgen. Ik kan ontkomen, ren naar beneden en zie daar mijn vader, moeder en twee kleine kinderen op de bank zitten die dezelfde kleren aan hebben als mijn vader. De kinderen zijn mijn broertje en ik toen we nog klein waren.
Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?
Groeten,
T