Hallo, ik had net een hele enge nachtmerrie. Laatste tijd heb ik al vaker nachtmerries over terroristische aanvallen en zou graag de betekenis van deze droom willen weten.
In de droom was ik in een huis aan het filmen, toen ik plotseling een grote explosie hoor. Ik keek achterom en zag dat de tentamenzaal van de universiteit in de fik stond. Ik zag verse en grote vlammen boven in het gebouw. Toen realiseerde ik me dat misschien mijn zusje en nichten tentamen daar aan het maken waren. Ik begon keihard te rennen en mijn zusje te bellen, maar ze neemt maar niet op. Mijn neef rent ook en belt zijn zus. Ik schreeuw huilend tegen hem, hebben zij tentamen of niet? En hij schreeuwt huilend terug ik weet het niet. Ik blijf rennen en bellen, maar niemand neemt op. Uiteindelijk is mijn zusje en 1 nicht veilig, maar van de andere hebben we nog niks gehoord. Dus we rennen door, maar worden tegengehouden door de politie en mogen niet verder. Daarna ben ik weer in het huis waar ik in het begin was en knuffel die vriendin en zei: vandaag was een hele heftige dag of niet.
Ik hoop meer informatie over de betekenis van deze droom hier te vinden. Heb veel last van nachtmerries laatste tijd en allemaal hebben ze te maken met terroristische aanslagen.
Mvg