Oke...
het klinkt misschien raar, maar ik ervaar deze dromen als een nachtmerrie...
Ik word wild hijgend / zwetend / huilend wakker...
Droom:
Ik word wakker en ga naar beneden.(ben aangekleed)
Op tafel beneden ( heel anders ingericht dan ikzelf heb) liggen spullen.
Ik zie een plastic tas, een portomonnee, en een trui.
In de hoek van de kamer staan mijn vrouwelijke collega (tevens vriendin) en mijn vriend te smoezen met elkaar....
Dat maakt al dat ik boos word...
Ik vroeg wat ze hier deed zo vroeg op de ochtend?
Mijn partner zei dat ze een nachtje kwam logeren...in onze kamer!!!!
Mijn moeder staat er ineens bij en is wat spullen aan het opruimen (van die collega!) een paar plastic tassen...
mijn collega loopt straal langs me heen , pakt dr portomonnee en is ineens weg.
Ik vroeg mijn vriend, Hoezo?
Ik kreeg geen antwoord.
Weet je dit al langer?
mijn moeder kijkt me aan met een waarschuwende blik, en mijn partner ontwijkt mijn vraag opnieuw.
Hé...hoezo word dit niet met mij overlegd?
En mijn moeder valt ertussen en zegt dat ze van plan is langer te blijven op een schreeuwende toon. (mijn moeder schreeuwt nooit)
Ik noem mijn partners naam, kijk hem vragend aan, hij zegt niks, tot opeens mijn moeder zegt; Tot na de winter!
Blijft ze de hele winter???
En op dat moment word ik wakker, ben helemaal in paniek omdat hij dus wat voor me heeft verzwegen of heeft gelogen.
Met een boel vragen; Wat is er met die collega, hoezo zoekt ze een slaapplaats,waarom is mij niks gevraagd, gaan die 2 vreemd samen (daarom is er dus niks overlegd!), waarom heeft mijn partner dan geen logeerbed gehaald maar moet ze op onze kamer op de grond liggen, hoezo op onze kamer want we hebben nog 2 kamers over, etc.etc.
Alleen al het feit dat dit tot vreemdgaan gaat leiden als hun zoveel samen gaan zijn de hele winter, maakt mij al helemaal stressig...
Ik kan dan ook niet meer slapen en ga dit nu typen.
Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is?
Liefs Sandra
p.s. Extra info:
-mijn moeder heeft sinds kort verkering
-ik ben bijna jarig (ook al denk ik daar nu pas aan)
-mijn collega/vriendin is sinds 3 weken moeder en ouder als mij
-mijn vriend is ook ouder als mij