Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

me ex

lor
16 jaar geleden

ik heb het uit gemaakt met me ex omdat hij heel veel loog en van mij steelde en het was een crimineel die nog niet zo lang uit de gevanenis is en omdat hij van em gestolen had was ike rg boos ik heb hem paar keer de kans gegeven zodat hij het terug kon geven maar die kans heeft ie niet gepakt toen we net naar de politie gingen kwam ik hem tegen en begon iete razen dat ie het huis in de fik zou steken en dat ie een pistool op e kop zou zetten en dat soort dingen nou woon ik alleen met me zoon in een huis waar eht niet zo moeilijk is om binnen te koemen e nu heb ik vannacht gedroomd dat hij tegen mij zei ik pak je wel ik kom bij jou in me huis dus... wat betekend dit?????????

K.a.
16 jaar geleden

Heey Lor,

Wat erg om dit te moeten aanhoren kan je droom niet vertalen maar dat is een waarschuwing die je hebt gekregen wat ik aan jou wil vragen of ik s'nachts jou mag komen beschermen als bodyguard want, ik heb mijn diploma's behaald maar heb nog geen werk kunnen vinden ik heb wel werk ervaring in de Praktijk dus ik weet wel hoe ik dit moet hendellen als je meer wilt weten hier heb je mijn e-mail adres khalid.adouch@live.nl aangezien hij crimineel is en ik weet hoe dat tuig denken en in elkaar zitten pikken ze dit niet en ik wil er alles voor doen om jou in bescherming te houden ik ben zoiezo een nachtmens... ik hoor wel van je maar die droom dat is een waarschuwing

m.v.g.

K.a.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024