Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Eng Meisje

Roos18
16 jaar geleden

Vannacht gingen mijn vriend en ik slapen zoals gewoonlijk. Opeens word ik rond 1 uur wakker van mijn vriend die ligt te trillen en te piepen. Als hij ziet dat ik wakker ben kruipt hij tegen me aan en zegt dat hij ONTZETTEND bang is.
Hij vertelde dat hij wakker werd en zich niet kon bewegen. Hij kon de kamer goed zien, maar hij kon zich niet bewegen, alsof er iemand op zijn borst zat. Hij zag bij mijn klerenkast een meisje staan dat heel geniepig en vies lachte. Het meisje zag er verwaarloosd uit, en was na 5 seconden of zo weer weg. Ook leek het alsof alles trilde behalve hijzelf.
Eerst dachten we dat hij een geest had gezien (dat zou namelijk niet de eerste keer zijn) maar volgens hem was het deze keer anders. Hij keek 's ochtends op Wikipedia en ontdekte dat hij een slaapverlamming heeft gehad. Dat je hersenen ontwaakt zijn maar je lichaam en spieren zijn verlamd, en daardoor krijg je vaker hallucinaties.

Alleen zeggen ze op Wikipedia dat je een schaduw ziet. Mijn vriend zag HEEL duidelijk een meisje en hij zei dat het meisje best wel op mij leek (zelfde lengte, zelfde bouw, alleen een dikker gezicht)
Wat betekent dit? Heeft het meisje toch nog een betekenis ondanks de slaapverlamming?

16 jaar geleden

Hoi Roos 18.

Hij kan dat meisje echt gezien hebben, het kan een meisje zijn uit een vorig leven die aandacht vraagt van hem, probeer niet bang te zijn als ze weer zou komen, maar vragen wat de bedoeling is van haar verschijning.

Sterkte groeten H@ns.

friendly
16 jaar geleden

Ik heb zelf ook vaak slaapverlammingen gehad en dan stond er ook een paarkeer een meisje aanhet einde van mn bed naar me te kijken. Je moet niet bang worden bid voor kracht dan gaat het vanzelf weg als het geen goeie intenties heeft....

nynke
11 jaar geleden

Hallo, ik heb nu ook zoiets. ik zie een meisje in mijn dromen en soms zie ik haar ook in het echt. het meisje heeft geen ogen, dat zijn gewoon zwarte gaten. ze heeft een witte jurk aan. als ze in mijn dromen zit valt ze me aan. soms zie ik haar ook gewoon in het echt als het donker is. ik heb het gevoel dat ze me de hele dag volgt. ze maakt me ontzettend bang... wie weet wat het is