Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Poging tot zelfmoord en moord

Catharina
16 jaar geleden

Eerst droomde ik dat mijn oma nog een maand langer in het verzorgingstehuis moest blijven. (Slecht nieuws want wij -familie- gingen ervan uit dat ze de volgende dag naar huis mocht)
Vlak daarna kregen mijn partner en ik een meningsverschil waar wij niet uit konden komen. Althans, hij had zijn visie en ging dat achterna, terwijl ik niet met zijn visie kon leven in de relatie. Dus ik sprong naar beneden met hem in mijn zicht. Er gebeurde niks met mij. Mijn partner zei dat hij niet verder met mij wou, waarbij ik toen wel toegaf in zijn visie want ik wou hem niet kwijt. Dit was toen te laat voor hem en hij wou niks meer met mij te maken hebben hetzij als partners. Ik had een mes in mijn hand en stak hem 2x in zijn nek. Hij was verbaasd en ik ook, ik dekte zijn wonden snel af zodat hij niet dood zou bloeden.

Daarna werd ik geschrokken wakker.

Adviesgever
16 jaar geleden

je geeft duidelijk heel veel om je partner, het kan betekenen dat je de visie van "een relatie is geven en nemen" moet leven
wat je droom probeert te zeggen is dat je soms dingen moet opofferen om te streven naar succes.
wat dat steken betreft, keuzes die je maakt kunnen hele slechte gevolgen hebben ondanks wat je er later aan probeert te doen, hou dat in je achterhoofd.
ik ben geen expert maar dit is wat ik denk.

Adviesgever.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024