Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

auto ongeluk

daantje
16 jaar geleden

Ik heb zelden dat ik echt naar droom, maar als ik droom over "de dood" dan is dat meestal een verlies van een dierbare.
Nu had ik vanmorgen echt meest maffe droom, ik heb het 1 en ander er van opgezocht en mijn conclusie is dat het schuldgevoel over iets is en dat ik onderbewust gewoon helemaal aan het vast lopen ben. Graag zou ik jullie mening hierover krijgen.

De droom (ik weet alleen het laatste gedeelte, en toen schrok ik wakker):

Ik zat bij iemand in de auto (een persoon die ik wel ken, maar verder niet een dierbare is), samen met me moeder en me nichtje van 3.
Dat persoon was zo ontzettend aan het haasten, en ik vond wel dat ze rustiger aan moest doen, echter ze scheurde zo hard met die auto de dijk op, dat ze een afslag mistte en zo half over het water (kwamen langs de rivier) en toen over de dijk zo de lucht in schoot (ik werd wakker voordat hij neerkwam).
tijdens dat we in de auto zweefden deed ik beschermend over mijn moeder en mijn nichtje, alsof ik ze voor de dood kon gaan behoeden die daarna zou komen.

graag hoor ik jullie over de betekenis.

groeten,

Daantje

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024