Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat betekent nachtmerrie

michael
16 jaar geleden

beste,

ik heb nu al 2 keer in kortetijd een droom gehad.
ergens op een heel groot weiland/akker heb ik een hut met mensen waarvan ik nu nog niet weet hoe ze eruit zien en wie het zijn.
elke x als we/ik erheen gaan is het al nacht in me droom.
op dat akker staat ook een oudverlaten houten huis dit is ook het huis waar we elke x naar binnen gaan inplaats van naar de hut.
in dat huis staat een lijken autopsiebed dat ijzere bed heeft ook van die bloedafvoer gootjes, op dat bed ligt een man die er grijs en erg vals uitziet.
in mijn eerste droom hierover werd ik na wat rondlopen in deze kamer wakker met een beetje angst(ben echt niet bang aangelecht).
vanacht had ik de 2e droom deze keer was ik er met mijn oudere nicht 32jaar ik ben 20.
we gingen wederom het huis in maar deze keer werd ik meer naar het er op het oog uitziende lijk gestroken waarom weet ik niet.
ik wou het hoofd van het lijk aanraken terwijl ik wist dat lijk iets was wat vals en slecht was ook niet echt van deze wereld(meer iets van de hel).
net voordat ik het gezicht aanraakte sprong het gedaante omhoog en ik vluchte van angst het huis uit de gedaante ging mij achterna met een mes of iets wat daar op leek, ik stond buiten het keek mj toen met een heel intense blik aan en gooide de deur dicht, ik schrok wakker met de gedachten dat mijn nicht nog in het huis was en haar nu iets ergs stond te gebeuren.

kunt u mij vertellen wat deze nachtmerrie inhoud?
alvast bedankt met vriendelijke groeten michael

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024