Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

lugubere droom

Freckles
16 jaar geleden

Enkele maanden geleden heb ik gedroomd dat er iemand bij me was ingebroken en dat ik samen met men vriend deze persoon gedood heb. Hoe of op welke manier weet ik niet meer.

Vannacht kwam er een vervolg op deze droom..
We zaten met dat lijk en moesten er vanaf. We hebben het lijk in stukken gesneden met een slagersmes om het daarna in plastic zakken te steken. Ik kreeg de ruggengraat niet in de zak en was hier vreselijk ongerust over.

Men vriend wou de zakken gewoon wegsmijten maar ik wou dit niet omdat we geen handschoenen of dergelijke aanhadden en er sowieso onuitwisbare sporen zouden gevonden kunnen worden. Dus heb ik het naar de kermis gebracht waar een vriendin van me met auto's stond.

Ik ben wakker geworden en herinnerde me dat ik luguber aan het dromen was. ik wou er echt vanaf..deed men ogen terug toe maar droomde helaas verder..
Intussen had ik ook nog andere dromen, ik sprong van de ene in de andere en terug..

Ik wil hier graag een soort van verklaring, betekenis voor want het laat me echt niet los..ik heb nog nooit zo een lugubere droom gehad en voel me een halve crimineel.
Toen ik wakker werd vanmorgen merkte ik op dat men hartslag sneller sloeg dan normaal en ik zag lijkbleek.

Kan iemand me helpen, het zou me een enorm plezier doen zodat ik dit kan loslaten

Freckles
16 jaar geleden

nog even bij vermelden dat ik gistere avond een hele leuke avond had. heb ook geen thriller of dergelijke bekeken op tv of nog gegeten voor ik ging slapen

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024