Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

help nachtmerrie of toch niet

Maanzon
16 jaar geleden

hey, kan iemand me misschien helpen
het is best wel raar maar ik heb regelmatig een soort van nachtmerries dat bijvoorbeeld iemand me gevangen probeert te nemen ofzo, maar het gekkke is dat ik het helemaal niet eng vind en als ik wakker ben geweest zelfs weer verder wil met die droom. weet iemand hoe dat komt?

16 jaar geleden

Hoi maan zon.

De gevangene in de droom is meestal het symbool voor de gevangenheid in ons zelf. Als we onszelf als gevangene zien, dan voelen we ons soms ook gevangen in zijn omgeving of te veel gebonden aan anderen. Soms zijn het omstandigheden waaraan we gebonden zijn.

Is er soms iemant die veel om je geeft of zoiets en die aan je trek, je vast houd.

Kijk maar wat je er mee kan.

Groeten H@ns

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024