Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

afschuwelijk in ieder geval

natasja
16 jaar geleden

hopihoi
ik had een hele nare droom en moest er echt om huilen zo erg was dat .het ging zo:::: ik was samen met mn <DEnk mn moeder> boven en opeens hoorden we schoten beneden in de huiskamer dus wij als gekken naar beneden toe en daar kwam een vent aan gelopen, van ik had hem bijna en hij had zelf een pistool <n het was een flink ding > in dehanden dus ik ging als eerste naar mn kindjes kijken ze zaten helemaal onder het bloed eentje was <erg vervelend > overleden door een kogel maar raar genoeg bleef ik rustig . dus ik liep naar mn het bleek mn zoontje <die is nu 15 maanden en ben zwanger van de tweede > en die liep naar zn zusje toe van ik wil naar die toe waarschijnliljk kusje geven ofzow echt kei zielig <in mn droom was ik ook zwanger maar dan van de derde> en toen kwam er politie naar me toe en die ging voordat bryan naar zn zusje ging ff de bloedspatjes wegvegen kei raar maar goed . en toen was er een vrouw van de politie die kwam ff lolletje maken met mij en ik lachte ook nog nou en toen werd ik dus echt luid snikend wakker kon het niet geloven zo rot droon maar gelukig een droom want anders werd ik echt gek maar goed ik hoop dat iemand er de betekenis van heeft want zit er wel echt mee weet niet wat ik hier mee aanmoet
als je voor mij het andwoord weet zou je die voor mij willen mailen naar mij mn mail adres is megirls@live.nl
alvast bedankt
natasja

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024