Oh wat had ik gisteren nacht toch een nare droom, Ik droomde dat:
Ik in het bos was vlak bij mijn huis en het was donker overal waren honden, de honden waren daar omdat ze werden aangetrokken tot de geesten die in dat bos waren, ze renden en snuffelden dan rond de geesten die ik eerst niet kon zien, maar even later kon ik ze wel zien toen waren de honden ook meteen verdwenen. Ik werd bang en vroeg of ik bij mijn vriend in de jas mocht kruipen wat van hem mocht. Toen zag ik opeens door zijn perspectief naar beneden. Dat hij op mij keek. Toen vroeg ik (degene die voor me stond) om een kus die ik kreeg.
Opeens werd ik wakker als mezelf en naast mij lag mijn vriend te snurken. Ik probeerde hem wakker te maken omdat ik er last van had maar dat lukte niet hij ging toen opeens helemaal maniakaal doen, mijn zijn ogen naar boven en met zijn handen slap in de lucht. Ik werd nog banger en probeerde hem te slaan, wat niet lukte
Toen werd ik echt wakker, en wie lag er naast me vredig te snurken? Mijn vriendje
Ik heb geen idee wat de droom betekent maar als iemand misschien enig idee heeft, dan zou ik er graag over willen horen
Met vriendelijke groet. Mieke Stuiver