Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

scheiden

Anita
16 jaar geleden

Heb de laatste tijd vaak dezelfde droom, namelijk dat mijn nu huidige man steeds weer terug gaat naar zijn ex, zijn toch al bijna vijftien jaar samen, wordt daar erg verdrietig van en ben zelfs al eens huilend wakker geworden, heb dan zo vast gedroomd dat het net lijkt of het echt zal gaan gebeuren en kan deze droom ook maar moeilijk van me af zetten wat betekent nou zoiets.
Want ben ontzettend gek op hem en wil hem voor geen goud kwijt.
Alvast bedankt.
vr gr A.

16 jaar geleden

Hoi Anita.

Worden we badend in het zweet of huilend wakker omdat in de droom onze partner vreemd is gegaan,( dreigt te gaan) dan zouden we in het waakbestaan wat minder onzeker moeten zijn in onze relatie. Mogelijk hebben we gewoon te maken met (ongegronde) jaloezie.

Ik denk toch dat je een soort angst hebt wat je nog niet kwijt bent en dat kan begonnen zijn dat je in aanraking kwam met deze man, probeer zekerder te worden van julli zamen zijn nu, ik denk dat dan die dromen weg zullen blijven.
Sterke.

Groeten H@ns.

killa
15 jaar geleden

sinds een paar jaar droom ik ook nog altijd hetzelfde.
ik wil mijn ex terug.
hij moet niets weten van mij.
ikloop hem achterna en bedel om aandacht
als ik dan mloet kiezentussen hem en mijn man is dat altijd voor hem dat ik kies.
mijn man is mijn hemel op aarde.
waarom die nachtmerrie
ik durf soms niet slapen ..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024