Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Beschoten worden......

Lou
15 jaar geleden

Hallo...
Ook ik had een hele nare droom vanacht,
Ik ben in een groot huis met veel verschillende kamers grote en kleine, het huis is vol met spullen,
meubels en kleren enz om me heen zijn veel mensen (onbekende) het is er druk en rommelig en iedereen is van alles aan het pakken, graaien, ik snap het niet maar begin ook maar mee te doen en pak een paar laarzen en een shirt en ben ook aan het rond kijken of er nog wat leuks voor me bij ligt ergens in het huis, het heeft wat weg van plunderen eigenlijk.
op een gegeven moment komt er een man binnen in een lange creme kleurige jas en die begint met een milltellieur op al deze mensen in te schieten en dus ook op mij hij blijft maar door schieten hij doorzeeft mij door m'n borstkast zo voelt het ook, ik spring nog onder een tafel en hij blijft door schieten op de andere, ik duik de hoek om, schuilen in een soort trappenhuis maar voel me langzaam wegzakken (doodgaan?) toen besefte ik dat ik droomde en werd wakker.
Het houd me de hele dag al bezig, wat zou dit nou kunnen betekenen???
vreemd... uit het niets zo'n gewelddadige droom!!

M.V.G. Loutje....

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024