hey iedereen,
ik ben een meisje van 20 jaar en heb al sinds mijn 5 jaar heel vaak nachtmerries
als ik klein was droomde ik steeds over iemand die me een mes in de rug stak en dan moest ik me altijd concentreren om wakker te worden omdat de pijn zeer hevig was, meestal had ik dan nog zo'n 5 minuten pijn op de plek dat hij me zogezegd had neergestoken
later veranderde dit in bliksem en werd ik ook wakker met pijn in men rug
en nu heb ik deze dromen een paar jaar niet meer gehad maar nu begin ik te dromen dat iemand me zeer hard vastpakt langs voren met zen armen op men rug en dan zeer hard mij als het ware verplet waardoor ik ook mezelf steeds zo rap mogelijk wakker maak en daarna heb ik dan ook steeds weer nog even zeer.
heeft dit een betekenis?
kan ik op een of ander manier verhinder om deze dromen te hebben?
eergisteren had ik ook een rare droom
opeens begonnen al mijn tanden uit te vallen en had ik een nieuwe schedel nodig:s wat totaal niet logisch is, en dan kreeg ik een schedel van een klein jongentje:s
ik herinnen me wel dat ik wakker werd en mijn tanden op miraculeuze wijze zeer deden:s
ooit heeft er een man mij wel vertelt dat wij op een grond wonen waar er slechte energie onder loopt
zou dit daar mee te maken hebben dat ik steeds last heb van nachtmerries, want als ik ergens anders slaap dan thuis heb ik eigenlijk zeer uitzonderlijk een nachtmerrie..
ik droom ook vaak dat er iemand gaat sterven, ik heb dit voor gehad met mijn hond mijn kat mijn oma en de oma van mij vriend en de broer van de oma van mijn vriend. en steeds had ik eerst een droom over dat ze gestorven waren en dan een droom over hoe het leven na de dood van die persoon eruit zag, dus vb met mijn oma zag je dat mijn opa ineens een jonge vriendin had (wat hij nu ook heeft) e mij de oma van mijn vriend zag ik dat er een familieruzie ging ontstaan tussen 2 mensen wat ook ze was.
wat ook opvallen was was dat 7 dagen na die droom de mensen gestorven waren, behalve bij de oma die is de 6 de dag gestorven maar ik had wel een beeld gekregen toen i men ogen gewoon sloot met haar gezicht en dat ze dood was en toen ik naar haar ging kijken lag ze excact zoals in dat beeld
waarom droom ik dit dan altijd?