Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vage oude drome

Bwo
15 jaar geleden

Ik werd vroeger eens wakker in me droom en mijn broer lag naast mij (2 persoons bed) ik sta dus op en alles is helemaal groen (echt kamers niet vervreemd gwn zoals de oorspronkelijke) dus ik liep de deur uit de trap enzo waren zelfs groen echt alles me ouders zen deur waar ik langs liep ging ik vreemd genoeg niet in wnt ik was bang volgens mij en ik liep naar benede wij hadden toen een overdreven grote gang en in die gang was een wc en mijn zus schreewde toen ze zat in de wc met deur open en achter mij was een vampier dus ik rende dus naar haar toe en ging dus samen met haar in de wc zitten en vanaf dt stukje weetk et niet meer

2de droom: ik zit beneden op de bank Ik kijk door een groot raam(oorspronkelijke grote) en ik zie opeens allemaal vampiers Die zitte te bonken op mijn raam en die waren vreemd genoeg ook groen en verder was er niks groen: einde weet het vervolg niet meer

en nog een vage droom is dt ik met een vroegere vriend in ons nieuwe huis(huis van nu) opeens een dummy die je kan slaan ik sla hem en dus opeens veranderd het in een vampier en er komen opeens allemaal rare wezentjes door de deur overal vndaan en opeens sta ik op de straat ver van die wezentjes af en ik zie ze me huis grondig onderzoeken me familie ws dr nog dus ik besloot om terug te gaan ik ga door de poort en ik ga door de deur verder weet ik die ook niet meer.

nog 1tje ik ben opeens met allemaal avontuurders (net in de oertijd maar wel in onze achtertuin.. en ik zit dus achter wt botten met vn die forsielen en zo op graven en opeens is er een dinosourus een dinosourus rex en ik stond opeens oog in oog met die en ik ren weer trg naar die mensen(avondtuurders) en opeens een onbekend meisje is daar ook ze praat tegen mij en ik werd wakker

graag hulp
alvast bedankt:)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024