Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mishandeling en achtervolging

Suzanne
15 jaar geleden

Hoihoi,

Ik heb heel eng gedroomd de afgelopen nachten... Ik zou hel graag willen weten of iemand hier een verklaring voor heeft..

Afgelopen week heb ik 3 nachten achterelkaar gedroomd dat mijn broer mij wilde vermoorden.
Telkens gebeurd dit rond iemandsanders dood.
Bij deze dromen is dat de dood van mijn Opa. Mijn opa is vorig jaar overleden en ik had een goede band met hem.
Hij heeft een rustige dood gehad is 93 geworden en ik heb daar vrede mee.

We, mijn ouders, oma en ik, zouden mijn opa in een afgelegen stuk op houten hutjes (zoals je ze in Thailand ziet) eerbiedig verbranden/cremeren.
Echter werd het huisje al in brand gestoken en zaten wij daar nog in.
Het lijkt realisitsch dat mijn broer tegen mij zij dat ik me niet zo moest aanstellen en dat wij waarschijnlijk wel levend eruit zouden komen. maar aangezien k in een hoekje stond, zou mijn kans het kleinst staan.
Opa (die dus was oveleden) werd ook verbrand dus wij ook..

Deze droom heb ik 3 nachten gehad.
Telkens kleine woordspelingen anders, maar in grote lijn het zelfde..

Vanmorgen werd ik helemaal angstig wakker.
Eigenlijk ben ik dat nog steeds...

Ik zit zelf bij een modellenbureau, waar ik het erg naar mijn zin heb. Hierdoor ben ik bezig met een netwerk, en leer ik ook de meisjes van mijn bureau kennen.

Vanacht heb ik gedroomd dat`1 meisje was overleden. Hier heb ik verder geen band mee of dergelijke. Ik heb niets tegen haar, niets voor hoor.
Kan normaal met haar omgaan, maar ik vind haar bijna altijd angstig en terughoudend. Heb altijd het gevoel dat ze iets heel ergs heeft meegemaakt.
Ik ben nog nooit bij haar thuis geweest, en weet ook niets van haar familie.

ik heb vanacht gedroomd dat ze al was overleden ze lag in bed, in een kelder bij haar ouders.
Ik was daarheen met een vriedinntje P. Later kwamen er nog twee vriendinntjes bij D en M.
Toen ik daar met p kwam, vroeg die moeder of we haar naar haar kamer wilde brengen, want daar zou ze opgebaard liggen voor de familie.
Ze lag in bed met een deken eroverheen.
P en ik wilde haar zien, en trokken de deken van haar gezicht af. Dit hebben ze gelaten. geen idee waarom.
maar ik stond achter en p stond voor. Toen openende ze haar ogen.
Ik schok me dood! ik weet het nog precies. Ze deed heel rustig haar ogen open en keek me doordringend aan.

Ik vond dit eerst wel eng, maar ik ben daar in ijn droom wel rustig onder gebleven. Het ging zelfs zo ver dat ze met ons kon praten. Ze vertelde over dat ze de kelder waar ze drie dagen had gelegen maar niets vond, en het fijn zou vinden als ze nou eens bregraven zou worden zodat ze rust had.
Verder heb ik nromaal met haar geproken.

We hebben haar naar haar kamer gebracht. Hier waren ook mijn andere vriedinntjes M en D. Deze vriendinntjes kennen haar echter niet. maar die staan altijd voor mij klaar.

P en Ik konden nog altijd met Marieke communiceren mar het was al snel duidelijk dat M en D dat niet konden.
Ze gingen, voor mijn gevoel, heel oneerbiedig met haar om. Ik werd hier boos om, omdat ze hier op reageerde, maar D en M hoode dat natuurlijk niet.
Zo Tilde D haar op, waarom is nog steeds onduidelijk, en ze liet wat vallen, waardoor ze haar los liet en ze dus in elkaar zakte. D vond dit echt geen problmeen want ze was toch al dood.

Verder hebben we in de kamer normaal gepraat, althans zo als ik normaal ook ben bij vriendinnen.

Op een of adnere reden moesten we die kamer uit en de overledenen bleef daar.

We stonden buiten, het was een grote afgelegen oude boerderij. eentje waar je denkt door grond te zakken als je over een houten verdieping met gaten loopt.
Verder was het wel licht buiten, de zon scheen en er waren 3 mensen buiten. deze mense waren werknemers volgens mij.
Zij verzorde de dieren en wij moesten maar helpen.

Ik was hier steeds met P, ik ga ook het meest met haar om omdat M een vriendje heeft en D studeerd ver weg.

We moesten eerst naar de varkens.
Het was een vrijgrote ruimtje voor 1 varken. Het was een hele grote varken met zuigelingen, Maar 3, dit vond ik namelijk al zo raar.
In het midden van de ruimte stond een balk die de vloer met het plafon verbond. hier stond het varken door middel van een ketting aan vast. Ook haar 3 zuigelingen zaten vast, eentje was blijkbaar zovaak om de paal heen gerend dat het touw te kort was en die zich zelf wilde ophangen.
Ik heb deze samen met p losgemaakt, tot dat er iemand binnenkwam.
er kwam een broer binnen, eentje zoals in een film. Met een te grote tuinbroek, rubbere laarzen en een kpot t-hirt. Heel onverzorgd.

Hij werd boos omdat we het biggetje bevrijde. Het biggetje was ziek dus moest het dood, aangezien hij zijn handen niet vuil wilde maken had hij het biggetje zo vaak mogelijk om de oaal heen gebonden zodat het zou stikken.

De andere twee biggetjes lagen angsitg bij de moeder.

P is echt een dierenvriend, ze kan echt een bitch zijn tegen mensen, maar tegen dieren nooit. Ze zegt ook altijd dat mensen weerstand kunnen bieden en dieren niets terug kunnen zeggen of aangeven. Hier ben ik het ook mee eens.

We kwamen in een andere kamer, hier zaten kippen. Heel stoffig en de stal. we moesten de stal opfrissen, nieuw stro en dergelijke.
Telekens zag ik via kleine raampjes het overlenen meisje staan. Ze keek angstig en het maakte dat ik weg wilde. Ik heb dit ook tegen P gemeld.
P kon haar ook zien, we zilde de kippenstal uitlopen tot dat de boer terug kwam.
Hij duwde ons naar binnen en gaf P een hard klap in haar gezicht. Ik werd boos en wilde die vent aanvliegen. Het overleden meisje kwam er tuseen. De boer zag dit duidelijk niet. Ik wel.. ze zei dat ik het beter niet kon doen. Ik heb me ingehouden.

De broer liep weg, we hebben de klus afgemaakt en zijn verder doo de stal gaan lopen. Hier liep ik in mijn eentje.
Ik zal steeds op een afstand het overleden meisje staan. Nog altijd even angstig.
Ik kwam in steeds meer gore verlaten ruimtes waar het duidelijk niet de bedoeling was om te zijn,

Er hing buiten een telefoon dat had ik gezien. Ik ben naar buiten gegaan en wilde mijn moeder bellen.
Ik kreeg haar aan de tel, vertelde waar ik was en dat ze me MOEST helpen.
de boer kwam eraan en die trok de tel uit mijn handen nam mijn moeder over en zei dat ik heimwee had.
(dit heb ik trouwens nog nooit gehad, terwijl ik vaak weg ben)
mijn moeder geloofde dit en die heb ik niet meer gezien of gesproken.

Ik heb de hele droom het gevoel gehad dat ik achtervolgd werd. Dit gevoel heb ik nog steeds.
Ik ben momenteel achterdochtig en op mijn hoede.

Ik liep net naar buiten, schoot er een merel weg. Ik schok zo erg dat ik begin te gillen.. echt te absurd voor woorden vind ik zelf.

Ik heb in elke droom het gevoel dat mensen mij achtervolgen, mishandellen en willen vermoorden.
Ook speelt er telkens een dood van iemand anders bij.
Van mijn opa, waar ik vrede mee heb, of van eem meisje die ik helemaal niet zo goed ken...

Ik vind het gewoon eng en wil het lieft niet meer gaan slapen.
Ik heb ook al een paar dagen het gevoel dat ik achtervolgd wordt en dit beangstigd me.

Ik krijg zelf het gevoel dat het richting een psychose gaat...

Heeft eimand AUB een idee wat ik zou kunnen doen?!?!?

Groetjes Suzanne

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024