Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemde nachtmerrie

Rajiv
15 jaar geleden

wel,dit is een nachtmerrie van een aantal jaren geleden,het vreemde was dat ik midden in de droom wakker was geworden en toen ik weer was gaan slapen ging de droom verder,verder was ik in de droom niet mijnzelf maar een onbekend persoon en alle andere personages in de droom ken ik niet in het echt,ik moest logeren bij mijn oma(niet mijn echte oma maar een vrouw die ik in werkelijkheid niet eens ken),maar toen ik daar aankwam was er een zwarte slang voor de deur met rode ogen,mijn oma zegt dat het haar huisdier is,dus ik hoef me geen zorgen te maken,dan ging de droom verder dat ik sliep en de slang veranderen in een zwarte panter en vermoorde mijn oma,er waren opeens een heleboel kindren die ik in mijn droom kende,en hij jaagde op ons allemaal,toen werd ik wakker,vervolgens toen ik weer sliep ging de droom verder,ik schuilde achter een kast en ik voelde dat hij mij naderde,wel zoiets was mijn droom,kan het mij nog vaag herrineren,ik wou dus weten wat het precies beteknt,een zwarte slang dat in een panter veranderd en op mij jaagd!!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024