Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

moeder vermoordt mijn man in droom

Wen
15 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik heb vannacht een hele rare droom gehad. Mijn moeder had mijn man vergiftigd, hij valt op de grond en naar haar zin gaat het niet snel genoeg en houdt ze zijn neus en mond dicht met haar voet zodat hij stikt, ik sta er eerst bij te kijken zodra ik zie dat hij er niet meer is wordt ik zo ongeloofelijk boos op mijn moeder dat ik haar de huid vol scheld. Ik pak mijn man en begin hem te reanimeren. Gelukkig werkt dit, zodra hij weer bij z'n positieven is, pak ik mijn dochter en hem en gaan we weg, na nog flink veel geschreeuw en boosheid van mijn kant.
Ik werd wakker en voel me nu nog steeds heel boos en onrustig en dat is gericht op mijn moeder. Heel vreemd want ik kan me niet herinneren dat ze wat verkeerds heeft gedaan.

Kan iemand mij hiermee helpen? Wat kan dit betekenen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024