Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vlees

Mr. T
15 jaar geleden

Ik heb vanmiddag gedroomd dat ik in een voetbalwedstrijd aan het bekijken was, ik zat in de tribune toe te kijken
en ondertussen zat ik rauw vlees te eten (jeweetwel van dat vlees dat net het slachthuis komt) dat in een lege witte plastic emmer lag, het vlees smaakte gruwelijk smerig en ijzerig, ondertussen zat ik met andere mensen te praten
en op een geven moment kwam er een naakte man aanlopen die een praatje maakte met iamand die in de buurt zat.
het was eigenlijk meer een nachtmerrie gekeken naar wat ik at.

beveiliger
15 jaar geleden

Hai!!

Ik heb een paar weken achter elkaar steeds gedroomd dat mijn vader mij dwong om mensenvlees te eten..ondertussen kwamen er olifanten voorbij stormen. Ik heb dit eens opgezocht en het betekende dat ik ergens mee bezig ben, waarvan ik weet dat het niet goed is, maar het toch doe..
Misschien herken je dit..

mr t
15 jaar geleden

ja, maar ik zou niet weten wat, bedoel je een slechte daad? of gewoon iets dat slecht is ongeacht wat het precies is

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024