Ik heb echt een onwijs bizarre droom gehad! Ik en mijn vrouw moesten per se in een andere slechte buurt zijn (niet echt bestaand, maar zo'n buurt waar iedereen van zegt dat je er vermoord wordt of op zijn minst beroofd en mishandeld) en mijn vrouw zocht daar met iedereen ruzie. Ik sprong er dan elke keer tussen, maar een keer escaleerde het en belandde we(mijn vrouw, ik en een meisje waar we ruzie mee hadden), hangend aan kettingen onder een brug. We hadden een hand nodig om de ketting vast te houden, en een scherp mes in de andere (alle drie hadden we dat.) Mijn vrouw was al een paar keer gesneden door dat meisje, maar niet al te heftig. Vervolgens had ik de overhand en sneed ik zo *Hop*, haar hele arm er af. Alsof het neits was, als een heet mes door boter. Zij viel daardoor naar beneden (ik zag haar niet neerploffen oid. Heb ook geen idee wat er onder de brug was, heb de bodem nooit gezien), wij klommen omhoog en gingen letterlijk happily ever after door, zonder regrets of nare gevoelens. Vaag, en bloederig!
Wat is dit nou weer? Ik ben zelf een heel erg kalm en rustig persoon, ik heb nooit ruzie, geen agressie of woedegevoelens, ben erg sterk met woorden om conflicten op te lossen en heb daadwerkelijk iets tegen wapens. Hoe kan ik DIT nou weer dromen?