Hooi allemaal.
ik heb deze droom voor de 2de keer gehad en ik zou graag willen weten wat het zou betekenen;
Ik was buiten met een vriendin , net om de hoek bij mijn straat. Toen zag ik een auto aanrijden (volgens mij was het een oranje ferrari. En hij stopte net voor ons.
Ik vertrouwde het niet dus ik wou wegrennen en het vriendinnetje achterlaten, maar ik vloog laat maar zeggen naar mn huis.
De auto kwam me achterna racen. Toen ik voor mijn huis was zat mijn zus buiten(we hebben een soort van zit plaatje met daarom een laag hek) , dus ik trok haar mee naar binnen en knalde de deur dicht. Ik ging doodsbang achter de deur zitten. Toen kwam de man uit de auto , en begon woest op de deur te kloppen en dreigementen te geven.
Daarna kwamen mijn ouders eraan lopen, en deed mijn vader de deur open. We werden allemaal naar buiten getrokken, toen kwamen er andere mannen aan , met messen.
Ik probeerde de politie te bellen met mijn mobiele telefoon. Maar ik toetste telkens de verkeerde nummers in(211 , 122, *101) dus ik gaf het op. Van de mannen moest ik ergens mijn naam onder zetten, ik weet niet waaronder. Toen kwam er nog een auto aanrijden, en zat een meisje in. Hij bracht spullen naar de ''leider'' van de mannen, daarna ging ze weer weg. Op een of andere manier wist ik uit het poortje te rennen, maar de ''leider'' kwam me achterna. Ondertussen had ik wel heb goede nummer gebelt en de politie was onderweg. Ik rende en toen vloog ik weer, maar ik ging telkens rondjes door de straat , van boven naar beneden. Toen kreeg de man me te pakken en sleurde me mee terug.
Toen ik weer naast mijn zus zat begon ik enorm te schelden, toen deed ik mijn ogen dicht en ze waren weg. Ik ging weer naar binnen samen met mijn zus en ouders.
Toen zaten me zus en ik weer achter de deur, er werdt aangebelt. Het was het meisje die de spullen aan de ''leider'' van de mannen gaf. Ik wou de duer niet open doen , maar mijn vader deed de deur open, waarna een enorme flits kwam. Ze kwam binnen , en ze ging huilen. Toen kwam de politie eraan. Ik was boos op de politie omdat ze zo laat waren gekomen.
Ik voelde bij deze droom echt enorm veel angst en woede.
Heeft iemand een idee wat het betekende?
gr.