Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

horror droom

rose
15 jaar geleden

Vannacht droomde ik dat er in de bar, die ik in mijn droom had samen met een paar andere meisjes, indringers waren en iedereen die in de bar was afslachtte. Mensen werden aan stukken gesneden, en gingen dan weer anderen aan stukken snijden. Het was enorm vreemd, zo was een meisje dat geen handen meer had maar afgesneden stompjes stukken vlees in een toaster aan het doen en aan het grillen terwijl het slachtoffer toekeek en die bloederige stompjes zag. Iemand met alleen nog maar een romp en armen die op de vloer iemand anders aan stukken aan het snijden was. Benen, armen etc. De indringers waren mannen, met pokdalige gezichten en alle meisjes waren echt heel mooi. Ik was in de droom een meisje dat ontsnapte of ik was toeschouwer en zag hoe ze ontsnapten. Het was zo realistisch. Ook hoe die mannen binnen kwamen en de deur op slot deden en hoe ik in de droom als toeschouwer me afvroeg of die meisjes in de toekomst gewoon nog vrienden zouden blijven.
In de droom werd er 's morgen s al aangebeld bij mijn huis en was er iemand die boos op me was en ik stuurde die persoon weg wnat hij was bij de verkeerde persoon, bij die man was een dikke vrouw en ik schold haar uit voor vetzak of zo en 's avonds in de bar kwamen de indringers in de droom wist ik dat het met elkaar te maken had.
Is er iemand die enig idee heeft of ik me druk moet maken dat ik zulke enge dingen droom? Ik maak er weleens grapjes over dat ik horror films zou moeten gaan schrijven.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024