Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

inbraak in mij huis

15 jaar geleden

hoi,
ik heb vanacht gedroomt dat er werd ingebroken in mij huis en heb 2 honden en woonsamen enn 1 hond is een stafford en zit in de bens en de andere hond is een amerciaanse bulldog en die loopt los.
ik droomde dus dat ik mij stafford hoorde blaffen en schoot een beetje wakker (in mij slaap) en voelde dat mij stafford langs mij kwam liggen en mij amerciaanse bulldog was er ook mij vriend lag niet in bed en ik hoorde iets op de trap ging kijken en toen liep er een jongen weg met mij boodschappen tas ik loop dus helemaal alleen naar de achterdeur doe die op slot en kijk door de voorraam en zie de jongen in een auto stappen en kijk door de achterraam en zie ik 3 jongens met een telefoon op mij gericht..mijn vriend,mijn hondjes zijn dus nergens te bekennen.
wat is hier de betekenis van?
ik hoor het graag want deze droom droom ik vaak.
groetjes kim

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024