Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Achter gelaten worden (heel nieuwsgierig)

Gerard
15 jaar geleden

Kan iemand mij helpen ik kan er niet achter komen op deze website wat mijn droom betekent? hij ging als volgt,

Ik was met mijn vriendin(vaste relatie) aan het fietsen richting mijn huis. Op een gegeven moment zag ik een paar
oude vrienden die ik al een tijd niet had gezien langs de weg staan en ze hadden aan beide kanten van de weg
een caravan. Ik weet nog dat ik van mijn fiets afstapte.. wat ik me daarna herinner is dat ik wakker werd in 1 van de
caravans, waarschijnlijk was ik in slaap gevallen. Toen ik naar buiten liep merkte ik dat mijn vriendin weg was. Ik was
witheet van woede, en ik was ook ontzettend teleurgesteld en ik voelde me machteloos. Het was zo een nare droom dat toen
ik wakker was ik zo blij was. Ik krijg dit gevoel vaker als ik over mijn vriendin droom.

Ik droomde dat ik mijn vriendin ging bellen maar ze nam maar niet op.. hetzelfde gevoel van woede teleurstelling en machteloosheid
had ik. Toen ik naar haar ging zoeken kwam ik uit bij een houten huisje tegen de bergrand. Je moest een trap nemen om bij de begane grond te komen,
ik deed mijn schoenen uit en liep naar binnen. Toen zag ik haar daar gewoon heel rustig zitten.. ze zat met mijn broer te praten. En toen kwam ik erachter dat
mijn gevoelens onterecht waren. alsof ik me ontzettend aan het aanstellen was.

Heeft iemand antwoorden voor mij?
ik zou het heel erg op prijs stellen.

mvg gerard

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024