Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
hallo,
mijn droom maakte veel emoties bij me los en zelfs toen ik wakker werd was ik er nog steeds misselijk van.
Ik heb persoonlijk helemaal niets met verslavingen, laat staan met drugs gebruik.
Ik droomde dat ik samen met mijn zoon van 13 onderweg was (heb in het dagelijkse leven ook een heel goed contact met hem) en we stopten de auto aan de kant van de weg omdat we van de omgeving genoten.
Ik weet dat ik een fris zomerjurkje droeg en er leuk uitzag en terwijl mijn zoon en ik druk aan het babbelen waren liepen we een trapje af naar beneden.
Beneden onderaan de trap zaten twee mensen en ze lagen/zaten half onder een viaduct en het waren overduidelijk drugsverslaafden. Ze zagen er vies, onverzorgd en ongezond uit en hadden geen normale tand meer in hun mond.
Er waren nog meer drugsverslaafden, maar die lagen verderop. Verder liep er een man rond die her en der anderen voorzag van een drugsspuit. Hijzelf zag er iets minder erg uit dan de rest, maar het was ook geen fris type. Ik voelde wel dat er verlekkerd naar me gekeken werd, eerst trok ik het mij niet zo aan omdat ik ook druk in gesprek was met mijn zoon.
Op een gegeven moment zag ik hoe die man een junkie verkrachtte en dat was voor mij een ommekeer om terug te gaan naar de auto. Ik wilde mijn zoon hiertegen beschermen en zelf voelde ik me ook niet zo veilig meer. De man sprak me aan, gaf me complimentjes, maar het voelde allesbehalve goed. Volgens mij stuurde ik mijn zoon al vooruit naar de auto toe en zelf probeerde ik ook zo snel mogelijk van die man los te komen.
Ondertussen had ik gezien dat die man een spuit in zijn handen had en ik voelde op de een of andere manier een enorme dreiging en hield mijn hand in de tas waar een volle pak maandverband in zat. Terwijl de man plots een poging deed om die spuit in mijn arm te steken haalde ik de pak maandverband tevoorschijn en probeerde me af te wenden door de maandverband voor me houden zodat hij in het verband zou steken. Helaas had ik de pech dat hij hem toch door het maandverband in mijn handrug stak. Verschrikt trok ik de spuit uit mijn hand en probeerde zo hard mogelijk weg te lopen, maar voelde vrijwel direct dat ik de controle over mezelf kwijtraakte, duizelig werd en viel.
Ik kon op dat moment niets meer, maar hoorde en voelde wel wat er om me heen gebeurde. Zo voelde ik ook dat ik verkracht werd (al heb ik dit nooit in het werkelijke leven meegemaakt) het voelde afschuwelijk en al die smerige, vieze kerels na hem kropen over me heen. Ik voelde me vies en werkelijk kotsmisselijk worden en werd uiteindelijk ook met dit gevoel wakker.
Wat deze droom betekent weet ik niet. Ik heb zelf helemaal niets met verslavingen, want ik leef heel gezond en doe veel aan sport en leid een hardwerkend net leven en geniet ook erg van het leven en heb veel hobby's.
Ik werd ook écht naar van deze nachtmerrie en het voelde zelfs alsof ik even in de huid gekropen was van een ander. De vrouw die ik was in deze droom was een knappe jonge vrouw, terwijl ik in werkelijkheid niet op die vrouw lijk. Ik vond het heel vreemd en nou ben ik wel bekend met voorspellende lucide dromen, maar dit was naar mijn gevoel toch totaal wat anders.
Misschien is er iemand hier die mij de betekenis van deze nachtmerrie zou kunnen vertellen?
Alvast bedankt!
groetjes Carin
Hoi carin68,
Wat een verhaal over die droom dat je gedrogeerd en verkracht werd! Gelukkig heb je dit dus nooit zelf meegemaakt dat je gedrogeerd werd, dus lekker slapen, om mensen met je te laten vrijen! Het is verschrikkelijk als vrouwen eerst gedrogeerd moeten worden zodat ze buiten westen zijn, dus lekker slapen en dan tegen hun wil worden verkracht, dat er met ze gevreeen wordt! En dat ze dus niet weten wat er is gebeurd! Misschien dat er een vrouw tussen zit die na de narcose ontdekt dat ze zwanger is!Het is helemaal erg dat een junk met een spuit rond loopt om vrouwen te drogeren en te verkrachten!
ik vraag me af hoe jij je gevoeld hebt toen je ontdekte dat het een droom was! Voelde het in die droom aan alsof je echt werd gedrogeerd was, dat je dus volledig weerloos, onder narcose was, dat je dus lekker lag te slapen?
Droominfo, © 2024