Het klink misschien heel gek, maar al een paar weken heb ik bijna elke nacht wel een droom over het overlijden van iemand die eigenlijk al overleden is. Het begon met mijn opa, die toen ik de droom had eigenlijk al dood was. Die droom was zo echt, zelfs al stond het zo ver van de realiteit af, dat ik de hele dag van slag ben geweest, en dan echt van slag.. Ik ben van school naar huis gegaan, heb mijn toets gemist en kon maar niet stoppen met huilen. Ook over andere mensen zijn opnieuw aan hun einde gekomen in hun dromen, elke keer grijpt dat me heel erg aan, de ene keer erger dan de andere keer. Vaak zijn de overledenen in mijn dromen mensen die ik persoonlijk heb gekend, maar soms zijn het ook gewoon overleden beroemdheden, die plotseling mijn leidinggevende op mijn werk zijn, of zoiets dergelijks. Meestal, in mijn droom, gaat de persoon op een totaal andere manier dood dan hij of zij al dood is gegaan.. En ik ben er altijd bij.. En vaak als ik wakker word barst ik dan in tranen uit.
Ik vraag me af wat dit betekend.. Of er een betekenis achter zit, een boodschap..