ik had afgelopen nacht een nachtmerrie.
ik was aan het douchen en links van de kraan, aan de muur, hing de voorkant van een halve romp uit de muur. ik prikte in het stuk arm wat er bijzat en de huid gaf mee.
buiten de douche, bij de wasbak, stond een hoofd van een vrouw met kort vies blond haar. dit bewoog en keek me aan. het glimlachte op een enge manier naar me. ook zag ik een klein zwart hondje in een soort hamsterrad rondjes rennen, het rad stond stil maar de hond rende vooruit maar bewoog achterstevoren over de kop door het rad.
ik kon mezelf forceren uit de douche te gaan. ik sloeg me n handdoek om en ging naar buiten. ik riep t broertje van mn vriendin en die kwam naar me toe. boven op de badkamer zag hij de creapy dingen ook. hij hielp me mijn spullen pakken en we gingen naar buiten. daarna werd ik wakker.
de reden waarom ik denk k niet voor mijn vriendins hulp riep is volgens mij omdat zij niet van horror houdt en ik dat respecteer. ik weet t niet zeker.
wat me ook dwars zit, naast t feit dat ik niet weet wat de droom betekend, is dat ik deze droom jaren geleden vaker heb gehad. ik riep dan naar mijn moeder maar er kwam geen geluid over mijn lippen. ik bonkte dan met mijn voet op de badkuip (wederom zat ik in bad/douche) ze kwam dan naar boven, maar ze zag de dingen NIET.
ik hoop dat iemand mij hier wat informatie kan geven.
alvast bedankt!